Nowoczesna architektura : Film: tranzyt NETWORK_LA

Network_LA Transit to konceptualna odpowiedź projektowa Genslera Los Angeles na zaproszenie Sci-Arc, The Architect.
S Newspaper i LA Metro, aby przenieść ludzi ze swoich samochodów do transportu publicznego.
Więcej po przerwie.
Gensler: Ta propozycja projektu opiera się na czterech pomysłach:.
Zwiększ wybór pojazdów w systemie Metro w Los Angeles, aby objąć alternatywne środki transportu, które zapewniają różną skalę efektywności transportu publicznego.
.
Zwiększenie elastyczności transportu publicznego poprzez utrzymywanie istniejących przystanków transportowych, ale uwolnienie tras, które je łączą, dzięki czemu może szybciej reagować na potrzeby użytkowników.
Zapewnij także przewagę wydajności dzięki dedykowanym pasom ruchu i ograniczeniom wjazdowym, aby umożliwić ominięcie, a także strategicznie zlokalizowane przejścia podziemne.
.
Wykorzystaj istniejące dane, aby zwiększyć elastyczność i zoptymalizować wybór, nakładając się na lokalizację wszystkich transportów naziemnych, przystanków i użytkowników za pomocą GPS, aby koordynować ich relatywne pozycje, potrzeby i przepustowość w czasie rzeczywistym.
Aby ukończyć tę triangulację, aplikacja obsługująca GPS.
tripFinder.
automatycznie skanuje sieć, aby sortować i zapewniać użytkownikowi optymalną trasę podróży, a także optymalizować obecny stan floty transportu publicznego.
.
Rozbuduj sieć i wypełnij luki transportowe, udzielając dostępu do tych informacji w czasie rzeczywistym, sprzedając licencje większej liczbie innych alternatywnych podmiotów transportu naziemnego.
Ta firma może być również potencjalnym centrum zysków dla LA Metro.
Rezultatem jest oparty na użytkowniku system na żądanie, który odpowiada na potrzeby każdego indywidualnego kierowcy, umożliwiając organiczną adaptację sieci do zmieniających się potrzeb związanych z jego riderami, aby poprawić ogólną obsługę.
Los Angeles, jako miasto wielu ośrodków, których relacje stale się zmieniają, może teraz mieć trasy tranzytowe, które dostosowują się do potrzeb pasażerów, zamiast zmuszać pasażerów do korzystania z wielu stałych tras.
Dlatego rozwiązanie programowe, które zarządza potrzebami użytkowników w czasie rzeczywistym i wspierane przez szereg stosunkowo niewielkich i osiągalnych ulepszeń infrastruktury, może stanowić rozwiązanie problemu nieefektywności transportu publicznego w Los Angeles; w ten sposób unika się rodzaju prac infrastrukturalnych na wielką skalę, które bardzo zakłócają codzienne życie w mieście, a jednocześnie ryzykują utratą ważności, zanim zostaną ukończone.
Ten rodzaj rozwiązania mówi także o kulturze Los Angeles: proponując system transportu publicznego ze zindywidualizowaną obsługą, potwierdza on indywidualistyczną mentalność, która napędza mitologię Los Angeles od pokoleń.
NETWORK_LA transit Pomysły Genslera w Los Angeles Autor: Richard Hammond Robert Jernigan Hae Sun Kim Alex Webb Li Wen Animacja Autor: Tam Thien Tran Referencje: Koszt dojazdu do klienta Oparte na badaniach przeprowadzonych przez transportowiec podmiejski i www.commutesolutions.org Poziom Co2 Stany Zjednoczone Agencja Ochrony Środowiska www.carbofund.org Informacje o rankingach miast Losowe Kompleksowe badanie natężenia ruchu w miejskim LA 10/02/2008 2006 American Community Survey
[więcej w: kamień dekoracyjny wewnętrzny, kamień ozdobny, kamień naturalny ]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiązane tematy z artykułem: kamień dekoracyjny wewnętrzny kamień naturalny kamień ozdobny